čtvrtek 14. ledna 2016

Právě jsem si uvařila můj oblíbený zelený čaj, abych se trochu zahřála po návratu ze severního Skotska. A né, nebyla jsem tam mým tělem, ale mou duší prostřednictvím knihy Skála , kterou napsal Peter May. A řeknu vám, že jsem si to tam pěkně užila.
V mém putovaní po ostrově Lewis, nechybělo napětí, kvůli kterého jsem se do knihy pustila.
A dokonce jsem ho dostala v různých podobách, jelikož se v této knize řeší případ vraždy a zároveň se postupně dozvídáte různá tajemství nejen hlavního hrdiny detektiva Fina, který na tomto ostrově prožil své dětství, ale i tajemství dalších obyvatelů tohoto místa.
Atmosféra tohoto ostrova, mne uchvátila natolik, že se v brzské době chystám navštívit ostrov Lewis prostřednictvím další knihy této série.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.