středa 24. února 2016

Dům ozvěn

 Má první kniha od Barbary Erskine.První, ale určitě ne poslední. Právě tato kniha mě nalákala na čtení dalších knih od této autorky, a to z jednoho prostého důvodu. Barbara Erskine dokáže vykreslit atmosféru příběhu tak, že se vám tato kniha bude opravdu špatně odkládat.Jestli máte rádi tajemství starých opuštěných domů a rádi se bojíte, tak vám tuto knihu opravdu doporučuji.Knihu jsem četla po večerech, kdy u nás doma byli všichni ponořeni do hlubokého spánku a já musela číst dál a dál. A když jsem si šla pro sklenici vody do kuchyně, tak jsem se přistihla, že se ohlížím přes rameno, jestli za mnou náhodou nestojí nějaký přízrak. Až tak jsem čtení tohoto příběhu prožívala.
Jako bych se ocitla sama v tom starém a chladném domě, který má svou podivnou historii a já jsem kolikrát chtěla při čtení z toho domu utéci ven , ale zároveň se do něj rychle vrátit, abych zjistila , co se tam bude dít dále.
Aco vy a Barbara Erskine? Napište mi, jestli jste sami něco od ní už přečetli a popřípadě doporučte nějakou jeji další knihu, budu moc ráda:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.