pátek 4. března 2016

 Film byl oceněný v roce 2012 cenou Oscar Academy Award v kategorii Short Film Animated.


Morris Lessmore loved words.  

He loved stories.  

He loved books.  


 V minulém příspěvku jsem slíbila, že vám ukážu, co jsem si odnesla z mé návštěvy jednoho z nejkrásnějších knihkupectví na světě.
Tak tady to je :=)
Velmi utlounká knížečka, ale tak nádherná , nejen překrásnými ilustracemi, ale hlavně svým příběhem.
Na těch pár stránkách, v těch pár větách najdete tolik lásky ke knihám, že vás to pohladí na duši.Jen se podívejte...











 Jsem moc ráda, že jsem tam tuto knížečku zahlédla a mám ji doma ve své knihovničce.
No a pak jsem se samozřejmě koukala po nějaké záložce a odnesla jsem si tuhle, jako upomínku na toto přenádherné knihkupectví.

Všem přeji krásný pátek :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.