středa 9. března 2016

Když si nic nepamatujete !


Od této autorky je to zase má prvotina, která mne donutila se poohlédnout po dalších jejích knihách a už mám i dvě z nich na seznamu těch, co bych si chtěla přečíst.
Příběh nas zavede do ulic Bostonu, kde na ulici bloudí hlavní postava tohoto příběhu Jane
Na tom by nebylo zase až tak nic zvláštního, až na to, že Jane nemá vůbec tušení, kdo je , kde je, prostě neví o sobě vůbec nic a aby toho nebylo málo, tak zjistí, že má na sobě zakrvácené šaty a v kapse od pláště skoro deset tisic dolarů.
Musim říct, že mne kniha pohltila hned od začátku, četla jsem způsobem, že si říkáte, dobrá, tak ještě dvě,tři stránky a končím, a nakonec zjistíte, že jste těch strá
nek přečetli jetě dvacet :-)
To jen dokazuje to, že autorka opravdu umí psát  a jsem ráda, že jsem narazila na její knihy.
Celou dobu čtení jsem byla napjatá, a přemýšlela nad tím, co se vlastně děje a konec mne opravdu dostal. Honilo se mi hlavou všechno, proč a jak, ale takový konec by mne opravdu nenapadl.
Skvělý příběh, který doporučuji všem, kteří mají radi psychologické romány.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.