středa 23. března 2016

Pečovatel

Častokrát u dobře  napsaných knih píšu, že  na ně ještě dlouho nezapomenu.

U této knihy musím však napsat, že doufám, že na ni zapomenu co nejrychleji.

Né že by byla špatně napsaná, to rozhodně ne, ale ten námět,ten jsem nějak nemohla zkousnout.Rozhodně knihy s touto tématikou už vyhledávat nebudu.Ale knihu jsem  musela dočíst, jelikož jsem prostě potřebovala vědět, jak to vše dopadne. Také mne nutilo číst dál to, že v tomto příběhu vyplouvaly na povrch určitá fakta ze života inspektora Jacka Cafferyho. Autorka rozhodně zaujme čtenáře svým stylem psaní, i když musím podotknout, že na některé popisované scény mám opravdu slabý žaludek. Nejhorší na tom je, že i když tento příběh nebyl napsán podle skutečné události, tak i přesto se podobné věci prostě dějí.

 Napište mi, jestli jste už něco od této autorky četli, jak se vám její knihy líbí nebo nelíbí a jestli vám také některé z jejich knih dokázaly podrásat žaludek a nervy.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.