pondělí 25. dubna 2016

Nákup v antikvariátu

 Dnes jsem zase zabloudila do antikvariátu a z kousků, které jsem si odtamtud odnesla, mám opravdu radost.
 Tady jsou všechny tři kousky pohromadě.
 První knihou je pentalogie Květy z půdy.Všechny díly v jedné knize, super:-)
  Už delší dobu jsem si chtěla pořídit první díl této pentalogie a teď mám všech pět dílů a ještě k tomu za perfektní cenu. Kniha mě stála jen 5 euro :-)

Druhou knihou je klasika a to  Zločin a trest od Dostojevského v této krásné vazbě  s nádhernými ilustracemi.

 Tuto knihu jsem sice četla hodně dávno na střední škole v rámci povinné četby, ale toto holandské vydání jsem tam prostě nemohla nechat :-)

 Poslední knihou jsou zase dva romány v jedné knize a to Charles Dickens a jeho Kronika Pickwikova klubu a David Copperfield. 


 Kniha je  opět krásně ilustrovaná.














Na  všechny knížky se moc těším a snad se k nim v co nejbližší době dostanu.
Napište mi , jestli máte některou z těchto knih přečtenou a jestli ano, tak jak se líbila vám. Těším se na vaše komentáře a přeji všem hezký večer :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.