sobota 21. května 2016

Něco z mého tvoření

 

 Dnes jsem jela nakoupit do Lidlu a po cestě jsem si vzpomněla, že potřebuji nějaký pohled pro syna mé kamarádky, který letos maturuje, a tak jsem navštívila obchod, kde koupíte mimo jiné i pěkná přáníčka.To co jsem chtěla tam neměli, nebo abych byla přesná měli, ale ne podle mých představ, takže se mrknu příští týden jinde.
Zato tam měli spoustu jiných krásných věcí k vlastnoruční výrobě všelijakých přání, a tak jsem neodolala a musela si něco koupit. Už je to pěkně dávno, co jsem sama vytvořila pro někoho přání, ale bývaly doby , kdy mne to hodně bavilo.
 A tady jsou mé dnešní výtvory :-)



Dnešní tvoření mne moc bavilo a snad se budou líbit i vám :-) Přeji všem krásný víkend :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.