středa 26. října 2016

Vlastnoručně vyrobená kniha ?



Ano, už je to tak. Vyrobila jsem si knihu :-) No ona je to spíš knížečka , ale mám z ní radost, a tak se chci s vámi podělit o fotografie mé první vlastnoručně vyrobené knihy. No a protože ráda vyrábím přáníčka , veškerý materiál jsem měla po ruce, a tak jsem se včera večer pustila do této knížečky, která není obsahově nějak rozsáhlá, ani v ní nenajdete žádný příběh. Co si v této útlé knížečce můžete přečíst, je pár mých oblíbených citátů.

A tady už můj výtvor :



















Těším se na vaše komentáře a přeji všem krásný poslední říjnový týden :-)

5 komentářů:

  1. Paráda! ŠKoda, že to tam není ještě růčo, to by bylo vůbec super! Ale i tak moc pěkné! Už i z dopisu bylo znát, že tě tahle tvořivost moc baví :) Safienka

    OdpovědětVymazat
  2. Dekuji Safienko :-) Taky mne to napadlo, tak snad pristi vydani :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, je to krásné a napadlo mě to samé s ručním psaním :) S tou kraječkou je to opravdu moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekuji Sarko :-) , chystam se par kousku vyrobit mym blizkym jako vanocni darek a tam to urcite napisu rucne :-)

      Vymazat
    2. Tak to bude krásný dárek. Já na nějaké to vyrábění nejsem zrovna šikovná, tak se ráda kochám u vás, šikulek :)

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.