úterý 22. listopadu 2016

Adventní věnec a rozečtená kniha 

                                                                                                                                                           













Po přečtení příspěvku u Šárky na blogu http://touhyalasky.blogspot.com, kde přidala inspiraci na výrobu adventního věnce, jsem zjistila, že jsem si vůbec neuvědomila, že máme už tento týden první adventní neděli. No a jelikož si i já ráda věnec výrábím sama, tak jsem dnes nakoupila pár věcí  a ozdoba je už na našem stole.
                                              A tady je výsledek
                                                                      

Použila jsem jen věneček z větviček, pár šišek, umělé šípky a skořicové svíčky.

A když už píšu příspěvek, tak vám také prozradím, co že to čtu momentálně za knihu.
Jsem někde v půlce a i když to není žádné veselé čtení, tak já jsem z knihy nadšená.
Už teď vím, že ji budu číst ještě jednou a to z jednoho prostého důvodu. Teď ji čtu v nizozemském jazyce, ale jsou prostě knihy, které si musím přečíst i v češtině a tato kniha k nim rozhodně patří. Prostě všechny ty emoce potřebuji cítit i při čtení českého vydání :-)

A o kterou knihu jde ? Myslím, že mnozí z vás už ji četli a tak ji netřeba moc představovat. I když je to vydání v nizozemštině, podle obálky ji poznáte :

                                                      Ano, je to kniha " Sůl moře "

To by bylo pro dnešek vše a vy mi napište, jestli si také vyrábíte sami adventní věnec a jestli už jste četli knihu" Sůl moře"a jak se líbila vám . Přeji všem krásný úterní večer a těším se na vaše komentáře

6 komentářů:

  1. Dobrý nápad s čajovkama, to mě vůbec nenapadlo... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš ho moc krásný, Jani. Já byla včera nakoupit taky pár ozdůbek, něco mám z loňska a v sobotu se do něj pustím. Sůl moře mě taky hodně láká. Zatím u mě doma na přečtení čeká už hodně dlouho V šedých tónech od autorky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji Sarko :-)Sul more se ti bude urcite libit, i kdyz, jak uz jsem psala neni to nic veseleho. Dnes jsem ji docetla. A V sedych tonech take skvele napsane, obe knihy dostaly ode mne 5 hvezdicek:-)

      Vymazat
  3. Nádherný věnec, tyhle přírodní mám nejraději. Na knihu se sama chystám, čeká na mě na poličce, takže už se nemůžu dočkat :)
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
  4. Dekuji, ja take rada prirodni :-)A kniha opravdu stoji za precteni :-)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.